Duela gutxi arte, TMS (Transport Management System) baten erabilera korporazio handientzat bakarrik zegoen erreserbatuta. Hala ere, panorama izugarri aldatu da. BLaren erabilera demokratizatu egin da tamaina guztietako enpresentzat, kostu operatiboen % 8 aurreztu baitezakete.
Hainbat hamarkadatan BLen adopzio-tasak % 33 inguru mantendu ondoren, azken urteetan frogatu da garraio-enpresa txiki eta ertainek software mota hori hartu ohi dutela. Joera hori sendotu egin da, eta hamarkada askotan lortu ezin zela zirudien arren, demokratizatu egin den aurrerapen teknologikoetako bat da.
PwC aholkularitza-enpresak egindako azterlan baten arabera, digitalizazioak hemendik 2030era bitartean prozesu logistiko gehienei lotutako kostuak % 47raino murrizteko ahalmena du. Ondorio hori “Garraio digitalizatuaren aroa” izeneko txostenetik atera da, eta sektore ekonomikoan abangoardiako soluzio teknologikoak sartzeak duen garrantzia azpimarratzen du; izan ere, sektore hori izugarri hazi da, eta lotura estua du errepideko salgaien garraioarekin.
Kostuak murriztea da BL bat ezartzeko arrazoi nagusietako bat; izan ere, oinarri horretan oinarritzen dira beste irtenbide batzuk, eta aukera ematen du informazioa, flotaren kudeaketa, bidaiak, biltegiak, fakturazioa eta abar bateratzeko.
Hodeia demokratizatzaile handi gisa
Aldaketa horren atzean dagoen indar bultzatzaile nagusia hodeian oinarritutako TMS ereduak agertzea da. Ikuspegi horrek konfigurazio azkarrak eta eskuragarriak eskaintzen ditu. Hodeian oinarritutako ereduaren malgutasunari esker, tamaina guztietako enpresek TMS bat txertatu ahal izan dute beren eragiketetan hasierako inbertsio eskuragarrien bidez eta hardware eta zerbitzarien barne-baliabide handien beharrik gabe.
Alderantzizko itzulera: ezin eutsizko argudioa
BLaren ezarpena bizkortu duen faktore nagusietako bat haren inbertsio-itzulera ikaragarria da (ROI). ARC Advisory Group-en ikerketa baten arabera, TMS bat erabiltzen duten enpresek, batez beste, % 8 aurrezten dute kostu operatiboetan.
Gainera, azterlanaren arabera, enpresen ia % 60k aurrezpen garbi horien % 10 baino gutxiago softwarearen inplementazioan inbertitu ziren.
TMSa jada ez da luxu bat. Premia bat da.
Hasieran, TMS soluzio garestia eta konplikatua zen. Teknologia hori ezarri nahi zuten enpresek beren sistemak garatu behar zituzten, ez zuten ROI argirik eta azkar zaharkitzen zen etengabeko eguneratzerik ez zegoelako.
Merkataritzako BLen etorrerarekin, enpresek irtenbide aurreratuagoak eskuratu ahal izan zituzten, baina hedapena konplexua, garestia eta zorrotza zen oraindik baliabideei dagokienez. Gainera, hornidura-kateko bazkideekiko integrazioa mugatua zen, eta horrek sistemaren aprobetxamendu osoa zailtzen zuen.
Azken urteetan, irtenbideak hodeian sartu direnez eta errazago iritsi direnez, ospea handitu egin zaie.
Zure enpresa prest al dago TMS bat hartzeko?
BL bat erabiltzeko aldaketak software bat eskuratzea baino gehiago eskatzen du; ikuspegi estrategiko bat eta prestakuntza egoki bat eskatzen du. Enpresek galdera hauek egin behar dizkiote beren buruari:
Zure enpresak ba al du BL bat inplementatzeko eta kudeatzeko behar den talentua?
Zure enpresa prest al dago eredu teknologiko eta xeheago baten abantailak aprobetxatzeko?
Ebaluatu al duzue nola eralda dezakeen BLk bere estrategia eta nola hobetu ditzakeen bere eragiketak?
Guitransek sektoreko lankidetza eta esperientzia ditu salgaien garraioa hobetzeko proiektu mota horietarako. Igarle Taldeak galdera horiei erantzuten eta digitalizazioari eta BLei buruz gehiago jakiten lagun diezazuke.
Gaur egun, BL ez da luxu bat, baizik eta behar bat, gero eta ingurune digitalizatuago batean garrantzitsua eta lehiakorra izatea bilatzen duen edozein garraio-enpresarentzat. Kostuak optimizatzea, ikusgarritasun handiagoa eta aurrekaririk gabeko integrazioa bezalako onurekin, ez dago orain baino une hoberik garraioaren kudeaketaren etorkizunera jauzi egiteko.