Ez da berria Gipuzkoako Probintziako Trafikoko Buruzagitzak ez duela baliabide pertsonal nahikorik sartzen ari diren izapide guztiei irteera emateko (GUITRANSek behin baino gehiagotan salatu izan du). Langile-defizit hori dela eta, Gipuzkoako probintzia-buruak baimen berezi jakin batzuen izapideak Zaragozako Buruzagitzaren esku uztea erabaki du. Ondorioz, Estatutik (EAEtik, Nafarroatik eta Kataluniatik kanpo) ibiltzeko baimen berezien eta konfigurazio euromodularreko eskaerak, 2024/09/03ra arte Gipuzkoako Trafiko Buruzagitzak izapidetzen zituenak, Zaragozako homologoak kudeatuko ditu ordutik aurrera.
Irailaren 3ko GAOn argitaratu da 2024ko abuztuaren 27ko Ebazpena, Carlos Muñoz Pedraz Gipuzkoako probintziako trafiko-buruak Zaragozako probintziako trafiko-buruaren esku uzten dituena zirkulazio-baimenen arloko zenbait eskumen.
Gipuzkoako Trafikoko Probintzia Buruzagitzak ez du Ibilgailuen Erregelamendu Orokorraren 14.2 artikuluan eta IX.6 eranskinean aurreikusitako zirkulazio-baimenak emateari buruzko eskumenak gauzatzeko behar diren giza baliabiderik. Aitzitik, Zaragozako Probintziako Trafikoko Buruzagitzak giza baliabide egokiak ditu eskumen horiek eskuordetzan emateko.
Eskuordetzen diren eskumenak
Zaragozako probintziako trafiko-buruaren esku uzten dira honako eskumen hauek:
1. Abenduaren 23ko 2822/1998 Errege Dekretuaren bidez onartutako Ibilgailuen Erregelamendu Orokorraren 14.2 artikuluan aurreikusitako zirkulazio-baimenak emateko, ezaugarri teknikoak edo garraiatzen duten zama zatiezina direla-eta, ezarritako gehieneko masak eta neurriak gainditzen dituzten ibilgailuei.
2. Abenduaren 23ko 2822/1998 Errege Dekretuaren bidez onartutako Ibilgailuen Erregelamendu Orokorraren IX.6 eranskinean aurreikusitako zirkulazio-baimenak emateko konfigurazio euro-modularra duten ibilgailu-multzoei, 60 tonara arteko gehieneko masa eta 25,25 metrora arteko gehieneko luzera dutenei.
Indarrean sartzea. 2024/09/04.