Errepideko Garraioaren Ikuskaritzak CNTCk eta Garraio Ministerioak lortutako akordioaren ondorioz abian jarritako salaketen postontzi anonimoak salaketa ugari jaso ditu, baina salaketen % 50 artxibatu egin dira informazio nahikorik ez zegoelako. Salaketa anonimoa denez, ezinezkoa da salatzailearekin datu gehiago biltzea. Nolanahi ere, 5.000 salaketa inguru aztertu dira.
2022an martxan jarri zen postontzia, garraio-araudiaren edozein ez-betetze modu anonimoan jakinarazi ahal izateko. Tresna eraginkorra da, eta enpresek erabili egin behar dute, guztion artean, merkatuaren baldintzak hobetzen eta argitzen joateko.
Salaketen % 53 ordainketa-epeen atzerapenekin lotuta egon dira, eta, ondoren, kostuen azpiko kontratazioa ( % 10) eta zamalanen arloko ez-betetzeak ( % 8). Salaketarako beste arrazoi batzuk izan dira gehiegizko pisuarekin, takografoaren manipulazioarekin, salgai arriskutsuen garraioarekin eta garraio-kudeatzailearen lotura desegokiarekin lotutako jarduerak.