Skip to main content
C/ Portu-Etxe 9-1º, 20018-San Sebastián 943 31 67 07 guitrans@guitrans.eus

Kit digitala: 1.000 euroko laguntza mikroenpresa eta autonomoentzat, mahai gaineko ordenagailuak edo eramangarri berriak erosteko

Post fijado

Maiatzaren 11ko Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu zen maiatzaren 9ko TDF/435/2024 Agindua, Kit Digital Programa arautzen duen ETD/1498/2021 Agindua aldatzen duena. Aldaketa horrek handitu egiten du III. segmentuko enpresentzako bonuaren zenbatekoa (0 langile eta 3 baino gutxiagoko enpresak), eta hardwarea duen Lanpostu Aseguruaren kategoria barne hartzen du. Hona hemen aldaketak, laburbilduta:

1.000 euro gehiago mikroenpresen eta autonomoen segmenturako
Gaur egun, laguntzaren zenbatekoa 2.000 eurokoa da, eta orain 3.000 eurokoa da. Laguntzaren igoera horrek atzeraeraginezko izaera izango du, hau da, III. segmentuaren onuradun diren enpresek eskatu ahal izango dute, baldin eta lehendik eskatu badute edo bonu digitala kontsumitu badute.

Irtenbide berria: Lanpostu segurua
Oinarrien Aginduaren aldaketa horrekin, III. segmentu honetarako Digitalizazio Soluzioen Katalogoa ere eguneratzen da, eta «Lanpostu segurua» soluzioa sortzen da. Soluzio horretan, produktuan eta prezioan integratuta eduki behar duen hardware gailu bat, Zibersegurtasunaren X. kategoriarako ezarritako baldintzak betetzen dituen lizentzia bat eta pausagunean enkriptatu/zifratu bat daude, gailuan biltegiratutako datuen eta dokumentuen pribatutasuna ziurtatzeko.
Soluzio honetarako diruz lagundu daitekeen gehieneko zenbatekoa 1.000 eurokoa da, eta diruz lagun daitezke ordenagailu eramangarriak edo mahai gaineko ordenagailu berriak. Horiek gutxieneko baldintza batzuk bete beharko dituzte biltegiratzeari, prozesadoreari, RAM memoriari eta sistema eragileari dagokienez. Baldintza horiek, besteak beste, Oinarrien Aginduak osorik jasotzen ditu, eta, gainera, www.acelerapyme.es webgunean kontsulta daitezke.
Mikroenpresek eta autonomoek eraldaketa digitaleko prozesuarekin jarrai dezaten laguntzen jarraitzeko helburuarekin, segmentu honen laguntzaren lehen aldiz jasotzen dutenek, dagoeneko 3.000 euroak dituztela, eta lanpostu seguruaren konponbidea ezarri nahi badute, Katalogoan jasotako irtenbideez gain, beste irtenbide gehigarri batekin konbinatu beharko dute.

Enpresa ertainak, programaren onuradun berriak
Aldaketa horretan, gainera, enpresa ertainak sartu dira Kit Digitaleko laguntzaren onuradun berri gisa, eta bi segmentu berri ezarri dira, langile-kopuruaren arabera. Alde batetik, IV. segmentua, 50 eta 100 langile bitarteko enpresek osatuko dutena, laguntzaren zenbatekoa 25.000 eurokoa izango delarik; eta, bestetik, V. segmentua, 100 eta 250 langile bitarteko enpresek osatua, zeinentzat bonu digitala 29.000 eurokoa izango baita.
Enpresa ertainentzako eskaera dagokion deialdia argitaratu ondoren egin ahal izango da, eta, ondoren, eskabide-inprimakia irekitzen denean. Aurreikuspenen arabera, 2024. urteko azken hiruhilekoan izango da.

Esteka honetan, laguntzaren gehieneko zenbatekoak eskura ditzakezu, digitalizazio-soluzioen kategoriaren eta segmentuaren arabera.

GUITRANS Fundazioak lankidetza-hitzarmena sinatu du IFT (Instituto de Formación Logística y Transporte) taldeko ProfiECO enpresarekin, GUITRANSeko kide diren enpresak digitalizatzeko, baldintza bereziekin.

Noiz izango da nahitaezkoa kontrol-dokumentua edo CMR elektronikoa? Erantzuna, datorren ekainaren 8an GUITRANSen Ohiko Batzar Nagusian

Post fijado


Aurten, 2023an bezala, bazkideen ohiko batzarra egingo dugu UPV/EHUko Ingeniaritza Eskolan. Aukeratutako eguna, ekainaren 8a, larunbata. Ekitaldia goizeko 10:30tan hasiko da eta sarrera enpresa elkartuetara mugatuta egongo da.

Digitalizazioa, gaur-gaurkoz, gai estrategikoa da, deskarbonizazioarekin estuki lotuta dagoena, eta etorkizun hurbilean sektorearentzat funtsezkoa izango da, garraioaren logistika guztia irauliko baitu. Horretaz jabetuta, GUITRANS hainbat ekimen garatzen ari da digitalizazio hori bultzatzeko. Bazkideen Batzar Nagusian gai nagusia izango da, eta horretarako, gai horretan adituak diren bi hizlari izango ditugu atal publikoan, 11:30etik aurrera. Alde batetik, José Antonio Santanok, Garraioen, Mugikortasunaren eta Hiri Agendaren Estatu idazkariak, Mugikortasun Jasangarriaren Legearen izapideak zertan diren azalduko du. Lege horrek garraio-dokumentuak digitalizatzea izango du betebehar. Lege-proiektuari zuzenketak egiteko epea, gaur egun Kongresuan izapidetzen ari dena, ekainaren 5eko 18:00ak arte luzatu da, eta azken berrien arabera, derrigortasuna 2026ko urtarrilera atzeratuko da.

Eta, ondoren, ProfiEco Sistemas SL – IFT enpresako Marcos Suarezek enpresaren jarduera osoan integratutako digitalizazio-sistemak ezartzeak duen potentziala aztertuko du.

Ekitaldian, bertaratutako bazkideen artean hainbat opari zozketatuko dira (erregai-txartelak, 2 lagunentzako bazkaria/afaria, kamioi-garbiketak…). Ekitaldia amaitutakoan, bertaratzen direnek pintxo batzuk dastatu ahal izango dituzte Donostiako Aratz jatetxean (GUITRANSen bulegoetatik gertu).

ZATOZ, ZURE PARTE-HARTZEA FUNTSEZKOA DA!

GUITRANS: “Garraioa berriro ere kaltetuena”

Post fijado

Nazioarteko garraioa egiten duten Gipuzkoako garraio-enpresek eta baita Frantziatik datorren salgaiaren mende daudenek beste behin ere pairatu dituzte ekainaren 3tik 4ra bitartean 24 orduz nekazaritza- eta abeltzaintza-sektorean izandako mobilizazioen ondorioak.

Badakigu nekazariek beren aldarrikapenak gauzatzeko arrazoiak dituztela, baina kontuan izan behar dute gure sektorea ez dela arazoaren parte, eta, hala eta guztiz ere, modu basatian eragiten diotela.

GUITRANSek igorritako prentsa-ohar osoa.

RESSA – CEPSA, Gasoila 

AKORDIOAREN BALDINTZAK

Fundación GUITRANS Fundazioak eta RESSAk, CEPSA COMERCIAL PETRÓLEO SAUren % 100eko filialak, 2023ko urtarrilean eguneratutako akordioaren arabera, Fundazioko erabiltzaileek Cepsa – StarRessa txartelarekin prezio PROFESIONALAREN gaineko 19 zentimoko deskontua16, 9 eta 5 zentimo. Ecoblue-ren deskontua 20 zentimokoa izango da.

Abenduaren 1etik aurrera, 19, 16, 9 eta 5 ct-eko deskontuari, prezio profesionalaren gainean, honako rapel hau gehituko zaio:

PROMOZIO BEREZIA 2023/12/01etik aurrera

  • Hileko 3.000 litroraino ——- Rapela litroko 3 cts lehen litrotik, BEZ barne.
  • 3.000 litrotik gora hilean —– Rapela 4 cts/litro lehen litrotik, BEZ barne.

CEPSA estazio-sarea: 19 ct-ko deskontuak litroko, 16 ct-koak litroko, 9 ct-koak litroko, 5 ct-koak litroko (gasolio hobariduna) prezio profesionalaren gainean (2023/01/16).

(2023/12/04an eguneratutako informazioa).

Garraioko profesionala bazara, StarRessa txartelaren titularra bazara eta akordio honetako deskontuak aplikatzeko interesa baduzu, jarri harremanetan Ordainketa Txartelen Sailarekin 943-316707 zenbakian, 3 (Enara Urdanpilleta), akordioari buruzko informazio gehiago.

 

SOLRED – Gasolioa

FITRANSEKIN EGINDAKO AKORDIOAREN BALDINTZAK
FITRANSek, GUITRANSeko kide den federazioak, akordio bat sinatu du SOLREDekin SOLRED txartelaren baldintzak nabarmen hobetzeko enpresa elkartuentzat. Akordioaren arabera, GUITRANSeko bazkideek adierazitako azken prezioak dituzte zerrendako gasolindegietan, prezio profesionalari deskontua aplikatu ondoren (19 zentimoraino gasolindegi batzuetan). Prezio hori normalean zutoin-prezioa baino txikiagoa da, eta, beraz, deskontua are handiagoa da.
  • 19 zentimoko beherapena aplikatzeko akordioa duten gasolindegien zerrenda gasolindegien zerrenda. Zerrenda ikusi .
    Zerrenda astero aldatzen da, prezio profesionalaren arabera. Aldaketa bat egiten den bakoitzean, informazioa posta elektronikoz bidaliko da. Bilaketa lurraldeka egiten da.

Nola deskargatu Waylet aplikazioa Repsolen gasolina-zerbitzuguneetan hornigaiak ordaintzeko
Esteka honetan zure SOLRED txartelak Waylet-ekin lotzeko bi azalpen-bideotara sar zaitezke (lehenik Waylet aplikazioa deskargatu beharko duzu eta, ondoren, bideo horietan adierazten direnak jarraitu alta emandako txartel kopuruaren arabera).

APARKALEKU SEGURUEN SAREAREN SUSTAPENA
Aparkaleku seguruak erabiltzeagatik eta SOLRED txartelarekin ordaintzeagatik, egonaldia DOAKOA izango da aparkaleku seguru guztietan, Junquerako aparkalekuan izan ezik, bertan deskontua % 50ekoa izango baita FITRANSekoa izateagatik.

Informazio gehiago: Txartel Saila (Enara Urdanpilleta): 943-316707, 3. luzapena.

Garraioek Castellóko kamioientzako lau zerbitzuguneak handituko dituzte AP-7an

Garraio eta Mugikortasun Jasangarriaren Ministerioak Castellóko probintzian AP-7ko hiru zerbitzugunetako trafiko astunerako aparkalekuak handitzeko proiektua du, baita Saguntokoa ere. Zehazki, La Ribera (Cabanes), La Plana (Burriana) eta Benicarló zerbitzuguneak handitzeko bi proiektu idazten ari dira gaur egun. Ministeriotik azaldu dutenez, bidearen bi noranzkoetan luzatuko da. Saguntoko zerbitzugunea ere zabalduko da; kasu horretan, Valentziarako norabidean bakarrik. Hala dago jasota joan den apirilean Legebiltzarrean emandako erantzunean. Oraingoz, Jaurlaritzak ez du zehaztu zenbat aparkaleku berri izango diren trafiko astunerako.

Martxoan erregistratutako ordainketa-epeak nabarmen murriztu dira

Martxoan, ordaintzeko epeak 64 egunekoak izan ziren batez beste, otsailean baino 5 egun gutxiago. Horrela egiaztatu da Fenadismerrek eta Garraiorako Kixote Fundazioak aldizka eguneratzen duten Berankortasunaren Behatoki iraunkorrean.

2012ko uztailetik FENADISMER egiten ari den errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren eta ordainketen behatoki iraunkorraren helburua da gure sektorean ordaintzeko moduen eta epeen bilakaera hilero ezagutzea.
2024ko MARTXOAN honako datu hauek bildu ziren:

1.- Ordaintzeko moduak: transferentzia ( % 68), konfesioa ( % 28), ordainagiria ( % 4) eta txekea (< % 1).
2.- Ordaintzeko epeak: berankortasunari buruzko legeria betetzen ez duten enpresa kargatzaile eta bitartekarien hilabete honetan, kasuen % 70ean, ordaintzeko gehiegizko epea arina da, hau da, 60 eta 90 egun artekoa. Hala ere, kontrako aldean, ez-betetzeak egin dituzten enpresen % 7k 120 egun ordaintzen dituzte oraindik, baina 2022an baino gutxiagok; izan ere, 2022an ez-betetzearen tarte hori % 20tik gorakoa zen.
2023an, urteko batez bestekoa 69 egunekoa izan zen; 2022an, 74 egunekoa, eta 2021ean, 83 egunekoa. Urte horretan, errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren arloko zehapen-araubidea onartu zen, eta horrek ordainketa-epeak ia % 20 murrizten lagundu du bi urte horietan.

2012ko uztailetik FENADISMER egiten ari den errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren eta ordainketen behatoki iraunkorraren helburua da gure sektorean ordaintzeko moduen eta epeen bilakaera hilero ezagutzea.

Otsailean datu hauek bildu ziren:

1.- Ordaintzeko moduak: transferentzia ( % 65), konfesioa ( % 29), ordainagiria ( % 6) eta txekea (< % 1).
2.- Ordainketa-epeak: Berankortasunari buruzko legeria bete ez zuten enpresa kargatzaile eta bitartekarien ehunekoa % 58koa izan zen, nahiz eta kasu gehienetan gehiegizko ordainketa-epeak arinak izan. Horrela, ez-betetzeak egin zituzten enpresen ehunekotik, % 73k 90 egun baino gutxiagora ordaindu zuten, eta % 11k, 120 egun baino gehiagora.
2023an, urteko batez bestekoa 69 egunekoa izan zen; 2022an, 74 egunekoa, eta 2021ean, 83 egunekoa. Urte horretan, errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren arloko zehapen-araubidea onartu zen, eta horrek ordainketa-epeak ia % 20 murrizten lagundu du bi urte horietan.

Ez geratu takografoa ordezteko eta kontrol-dokumentua eta CMR digitala ezartzeko laguntzak eskatu gabe

Gaur egun, Mugikortasun Jasangarriaren Legea izapidetzen ari da Kongresuan. Lege horren artikuluetan jasotzen denez, merkantzien garraio publikoaren sektorearentzat nahitaezkoa da kontrol-dokumentua (eta CMR) digitala izatea. Ezin dugu zehaztu zein datatik aurrera izango den derrigorrezkoa, baina berriro adierazi nahi dugu laguntzak daudela ezartzeko, Eusko Jaurlaritzaren Modernizazio Txekea eta Kit Digitala. Eskabideak aurkezteko epea aurtengo ekainaren 30ean eta abenduaren 31n amaituko da, hurrenez hurren.

Gure komunikazio-euskarrietan jakinarazi dugun bezala, Fundación GUITRANS Fundazioak lankidetza-hitzarmen bat itxi berri du IFT (Instituto de Formación Logística y Transporte) taldeko ProfiECO enpresarekin, laguntza horiek kudeatzeko eta eskatzaile bakoitzarentzat egokienak diren konponbideak (ibilgailuen kopurua, behar espezifikoak eta abar) inplementatzeko (eta ondoren prestakuntza eta aholkularitza emateko).

Gainera, Eusko Jaurlaritzaren Moderniza Txekearen barruan diruz lagundu daitezke 2025/01/01etik aurrera edo 2025/08/20tik aurrera nazioarteko garraioa egiten duten ibilgailuek instalatuta izan beharko dituzten bigarren belaunaldiko takografo adimendunak, ordezteko takografo motaren arabera.

Laguntza hauen eskabidea oraindik aurkeztu ez baduzu eta ProfiECOk aurkeztu nahi badizu, jar zaitez harremanetan Komunikazio Sailarekin (Mª Carmen-Amaia, 943-316707, ext. (5. irudia).

EAE: 2024ko garraio publikoaren sektorean teknologia berrien eta segurtasunaren sistemak erosteko eta ezartzeko laguntzak

Maiatzaren 29ko EHAAn argitaratu da Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraioetako sailburuaren 2024ko maiatzaren 16ko Agindua, EAEko salgaien eta bidaiarien errepideko garraio publikoan teknologia berrietarako eta segurtasunerako sistemak erosteko eta ezartzeko laguntza-programa ezartzen duena.

Onartutako laguntza-programan jasotako diruz lagundu daitezkeen ekintzen artean, aurreko deialdietan sartutakoez gain, orga jasotzaileetan segurtasun-elementuak erosi eta ezartzea dago, hala nola, oinezkoen alerta-sistemak, igotzeko abiadura-murriztaileak eta abiadura murrizteko eta inklinazio-angelua mugatzeko sistemak, eta zamalanen ikusmena eta dinamika errazten duten kamera-sistemak.

Merkantzien garraio publikoan diruz lagundu daitezkeen ekintzak (erosketa bakarrik)
Sistema hauek 2024an eskuratu eta ezarri beharko dira, eta, nolanahi ere, 2024ko azaroaren 30a baino lehen.

a) Flotak (GPS edo antzekoak) lokalizatzeko eta kudeatzeko sistemak, kontrol- eta kudeaketa-zentro bati konektatuta, salgaien garraio publiko astunerako. Ez da dirulaguntzarik emango flotak kontrolatzeko eta kudeatzeko sistema batean sartuta ez dauden kokapen-elementuak banaka erosteko.

b) Salgaien garraio publiko astuneko ibilgailuetako segurtasun-elementuak, hala nola:
Antitijera-sistemak.
Istripuen erregistratzailea.
Suteak detektatzea eta autoitzaltzea.
Aurreko ilargitik gidatze-dinamika (dash cam) erregistratzen duten kamera-sistemak, bai eta ikuspena edo maniobragarritasuna hobetzera bideratutako guztiak ere.
Talka horiek saihesteko sentsoreak eta radarrak erabiltzea bezalako talkak arintzeko teknologiak.
Istripuaren edo larrialdien kasuan, larrialdiko dei-sistemak edo kontrol-postura automatikoki deitzeko sistemak.
c) Orga jasotzaile automotoreetako segurtasun-elementuak, hala nola:
Oinezkoen alerta-sistemak.
Igotzeko abiadura-murriztaileak eta abiadura murrizteko eta inklinazio-angelua mugatzeko gailuak.
Zamalanetako dinamika eta ikusmena errazten duten kamera-sistemak.
d) Gidatze eraginkorra optimizatzeko eta erregai-kontsumoa murrizteko helburua duten sistemak, hala nola:
Elektrometroak eta hoditeria monitorizatzeko sistemak.
Gurutzaldi-abiaduraren kontrolagailuak.
Zenbatekoa
Kasu guztietan, erosteko eta ezartzeko kostu osoaren % 50. Nolanahi ere, dirulaguntzaren gehieneko muga 10.000 euro izango da onuradun bakoitzeko.

Eskaerak aurkezteko epea: 2024/07/29.

Gazpi-Mercedes Benzek baldintza oso onuragarriak eskaintzen dizkie GUITRANSeko bazkideei Turismoak eta Furgonetak erosteko


Kamioientzako Mercedes-Benz kontzesionarioa izateaz gain, Gazpik markaren turismo eta furgoneta/monobolumen guztiak banatzen ditu. Datorren ekainaren 30era arte, Guitranseko bazkideei, stockean dauden ibilgailuei dagokienez, erosketa-baldintza oso onuragarriak eskaintzen dizkie edozein modalitatetan: kontatu, leasing, renting, etab. Informazioa eskatzeko, bisitatu webgune hau: www.mercedes-benz-gazpi.es edo jar zaitez zuzenean harremanetan Joseba Rivas komertzialarekin: 679 35 10 33/rivas@gazpi.es