Skip to main content
C/ Portu-Etxe 9-1º, 20018-San Sebastián 943 31 67 07 guitrans@guitrans.eus

Lanbidek 150.000 euro igo ditu txanda-kontraturako laguntzak

Deialdi honek urriaren 18an irekiko du eskaera egiteko epea, eta gazte eta 45 urtetik gorako langabeen laneratzea bultzatzea du helburu.

Lanbide – Euskal Enplegu Zerbitzu Publikoak 150.000 eurotan gehitu du 2024rako txanda-kontraturako laguntzen deialdia. Horrela, hasieran egindako inbertsioa 1.350.000 eurokoa da.

Helburua da errelebo-kontratuak handitzea eta gure gizartean egoera ahulenean dauden kolektiboak laneratzen laguntzea, zehazki, langabezian dauden 45 urtetik gorako gazteak.

Ekimen hau jasotako eskaeren kopurutik abiatzen da, aurreikuspen guztiak nabarmen gainditu baititu.

Eskabideak aurkezteko epea datorren ostiralean, urriaren 18an, irekiko da, eta lanbide.euskadi.eus-en bidez bidali beharko dira. Laguntzak aurkezteko hurrenkeraren arabera emango dira, baldin eta eskabideek deialdian aurreikusitako baldintza guztiak betetzen badituzte.

EAE: zinemometroen irudi osagarriak hartzeko eta erreproduzitzeko gailu berrien aldi baterako instalazioa AP-1ean

AP-1 autobideko Lesarriko tunelaren instalazioak eusteko, estaltzeko eta egokitzeko lanak egiteko, eta lan horiek egiteko, by-pass bat ezarri da, zirkulazioaren noranzko bakoitzeko ibilgailuak txandaka igaro ahal izateko. Aurretik, eta A-15 autobideko tuneletan antzeko obrak egin bitartean, bide-segurtasuneko neurri osagarri gisa, zinemometroen irudi osagarriak hartzeko eta erreproduzitzeko gailuak, trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplinarako. Horrela, joan den urriaren 10eko EHAAn zinemometroen irudi osagarriak hartzeko eta erreproduzitzeko gailuak instalatzeko eta erabiltzeko baimena ematen duen Ebazpena argitaratu zen AP-1 autobideko puntu hauetan:

  • AP-1 p.k. 138,790 (Eibarrera bidean) errei lasterraren alboan, Lesarri hegoaldeko tunelaren ahoan.
  • AP-1 p.k. 140,235 (Gasteizerako norabidean), eskuineko ertzean, Lesarri tunelaren iparraldean.

Aldi baterako neurria da, ez iraunkorra, eta aipatutako obrak egiten diren bitartean mantenduko da.

Gipuzkoako Ogasuna: Profesionalen Atari berria

Laster, profesionalaren atari berria jarriko da martxan. Horren bidez, zerga-kudeaketako profesionalek Ordezkaritza Erroldarekin lotutako edozein izapide egin ahal izango dute: altak, bajak, zerga- eta lege-ordezkaritzen aldaketak eta langileen kudeaketa. Gainera, gehien erabiltzen diren zerbitzuetarako estekak ere jarriko dira, hala nola jakinarazpen eta komunikazioen postontzia eta Zergabidea.

GNG pneumatikoak, GUITRANSen kolaboratzaile berria, deskontu bereziak

GUITRANSek lankidetza-hitzarmen bat sinatu berri du Neumticos GNGrekin. Horri esker, elkartutako enpresek GNGren zerbitzuan sartu ahal izango dute, Elkarteko kide gisa baldintza bereziak betez. Horren arabera, GUITRANSeko bazkideek % 20ko deskontu berezia izango dute garraio-ibilgailuen pneumatikoen eskulanean (muntaiak, ziztadak, berreskulturatuak…). Gainera, deskontu bereziak izango dituzte autoentzat ( % 50 eskulan pneumatikoan, % 15 eskulan mekanikoan eta DOAN segurtasun-berrikuspena).

 GNG Tailerrak

Gipuzkoa
GnG LEZO

Araba
GnG JUNDIZ

Bizkaia

GnG SANTURTZI

GnG GORDEXOLA

GnG GETXO

GnG GERNIKA

GnG GALDAKAO

GnG ETXEBARRI

GnG ERLETXE

GnG ELORRIO

GnG DERIO

GnG CAMPILLO

Cantabria

Beherapenak eta promozioa dituen kartela.
Informazio gehiago nahi izanez gero: 943-316707 o guitrans@guitrans.eus; GnG: 690850974.

Zer egoeratan trukatu behar dira nahitaez erkidegoko gidabaimenak?

EBtik eta Europako Esparru Ekonomikotik (Islandia, Liechtenstein eta Norvegia) datozen herritarren baimenak Espainian gidatzeko baliozkoak dira indarrean dauden bitartean, eta gidabaimena Espainiako batek trukatzea guztiz borondatezkoa da. Hala ere, Europako gidabaimenaren indarraldia mugagabea bada (iraungitze-datarik ez badu) edo autobus- eta kamioi-baimenetarako 5 urtetik gorakoa bada (C1, C1+E, C, C+E, D1, D1+E, D, D+E), nahitaezkoa da gure herrialdean gidabaimena berritzea, Espainian ohiko bizilekua eskuratu eta bi urte igaro ondoren, eta dagokion trukea Espainiako batekin egitea.

Akordioa Hondurasekin gidabaimenak trukatzeari eta elkarri onartzeari buruz

Urriaren 9ko BOEn argitaratu da Espainiako Erresumaren eta Hondurasko Errepublikaren arteko akordioa, gidabaimen nazionalak elkarri aitortzeari eta trukatzeari buruzkoa, «ad referendum» egina Madrilen, 2024ko maiatzaren 13an. 2024ko apirilean akordioaren behin betiko idazketa ezarri zen, eta II. eranskinean aurreikusitako informazio automatizatua trukatzeko protokolo teknikoaren garapena osatu zen. Protokolo horrek gidabaimenen egiazkotasuna egiaztatzea ahalbidetzen du. Bestalde, I. eranskinean, akordioak Espainiako eta Hondurasko gidabaimenen arteko baliokidetasun-taula jasotzen du, eta II. eranskinean, berriz, Jarduteko Protokoloa.

Bi estatuen arteko akordio hau indarrean jarriko da azken jakinarazpena jaso eta hirurogei egunera; jakinarazpen horren bidez, alderdiek, bide diplomatikoaren bidez, jakinarazi beharko diote elkarri indarrean sartzeko behar dituzten barne-baldintzak betetzen dituztela, eta, betiere, epe horretan II. eranskineko jarduera-protokoloan aurreikusitako informazio automatizatua trukatzeko protokolo teknikoa martxan badago.

AZKEN ORDUA Erresuma Batua: 2025eko urtarrilaren 31tik aurrera nahitaez sartu beharreko deklarazio laburtua

EBko inportazioetarako segurtasun- eta babes-adierazpenak, azkenik, nahitaezkoak izango dira 2025eko urtarrilaren 31tik aurrera. Ordura arte, ez da beharrezkoa sarrera-deklarazio laburtua egitea EBtik eta beste lurralde batzuetatik inportatutako salgaientzat, baldin eta 2021eko urtarrilaren 1a baino lehen deklaraziorik behar ez bazen. Sarrera-deklarazio laburtu hori salgaiak Britainia Handira (Ingalaterra, Eskozia eta Gales), Britainia Handitik Ipar Irlandara edo EBtik kanpotik Ipar Irlandara iritsi aurretik egin beharko da. S & S adierazpena aurkezteko erantzukizuna garraiolariarena da, nahiz eta hirugarren batek (zerbitzu mota hori ematen duen enpresa batek) ere aurkez dezakeen aitorpena, betiere garraiolariaren ezagutzarekin eta baimenarekin egiten badu.

Deklarazio sumarioak igortzeko bideak

– software egoki baten bidez;
– horrelako zerbitzuak ematen dituen enpresa baten bidez;
– S & S GB zerbitzuarekin elkarreragiteko software propioa garatuz.

Hirugarrenek emandako GMR emisio-zerbitzua duten garraiolariek enpresa horrekin kontsultatu ahal izango dute lehen aipatutako H & S aitorpenen emisio-zerbitzua ere eman dezaketen.

Erresuma Batuko enpresen zerrenda bat dago Excelen, aduana-gaiekin lotutako hainbat zerbitzu eskaintzen dituena, S & S aitorpenen igorpen/aurkezpen zerbitzua barne (SSD/ENS akronimoa ere esaten zaio). Zerrenda hori esteka honetan ikus daiteke, non “aduana-agentea” hitza agertzen den. Zerbitzu hori eskaintzen duten enpresak aurkitzeko, excel-orriaren 12. zutabera jo behar duzu, eta “BAI” hitza bilatu. Horrek esan nahi du enpresa horrek zerbitzu horiek ematen dituela (horietako batzuk CustomsLink, Portuko itsas garraioa, MOTIS).

ENS aitorpen bat aurkezteko beharrezko datuen artean daude:
– bidaltzailea;
– hartzailea;
– merkantzien deskribapena;
– birbidalketa (herrialdez herrialde);
– garraioa (adibidez, ferryaren edo Eurotunelaren xehetasunak);
– iritsitako ordua.

Informazio gehiago esteka honetan.

Udalek dagoeneko antzeman dezakete iraungitako IATa, eta automatikoki zigortzen dute

Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT), Ibilgailuen Azterketa Teknikoan Administrazioaren Erakunde Laguntzaileen Espainiako Elkartearekin (AECA-ITV) lankidetzan, Datuen Bitartekaritza Plataforma (PID) jarri du udalen esku. Tresna horri esker, udalerriak denbora errealean sar daitezke TZNren datu-basean, ibilgailu batek IATa indarrean duen egiaztatzeko. Gero eta udal gehiago ari dira teknologia hori erabiltzen trafiko-kontrolak automatizatzeko. Hirietako hainbat gunetan jarritako bideozaintza-kamerei esker, agintariek beren kaleetan dabiltzan ibilgailuen matrikulak har ditzakete eta, automatikoki, datu horiek PIDen eskuragarri dagoen informazioarekin gurutzatu. Auto batek egunean IATa ez duela detektatzen badute, sistemak zehapen automatikoa sortzen du. Plataforma hori erabiltzen duten udalen artean, Albacetekoa dago; izan ere, PIDen informazioa erabiltzen ari da hirian egunean IATrik gabe zirkulatzen duten ibilgailuak detektatzeko eta zigortzeko.