Skip to main content
C/ Portu-Etxe 9-1º, 20018-San Sebastián 943 31 67 07 guitrans@guitrans.eus

AP-66 autobideko Asturias eta Leon arteko ordainlekuan garraiolarientzako beherapenak igo egin dira

% 40tik % 60ra. Astearte honetan egindako Ministroen Kontseiluak gastuaren muga igotzea erabaki du, AP-66 autobidean, Asturias eta Leon artean, ibilgailu astunen deskontuak % 60ra igotzeko. Neurri hori dekretua izapidetzeko eta onartzeko aldez aurreko urratsa da, ibilgailu astunei autobideko bidesarien merkealdia handitzeko. Jarduketak % 40ko hobariak indarrean jarri zirenetik 2024ko irailaren 30era arte, ibilgailu astunen 1.140.345 joan-etorri izan dira neurriaren onuradun, eta 13,6 milioi euro inguruko aurrezkiak sortu dira.

Ibilgailu astun guztiek izango dute hobari berri hori jasotzeko eskubidea, ordainketa-sistema eta egiten dituzten tarteak edozein direla ere. Ibilgailu astunentzako hobarien igoera hori ibilgailu arinentzako urriaren 15ean onartu berri den igoerari gehitu behar zaio. Izan ere, lehen bidaia egin zutenetik, ohiko erabiltzaileei % 15eko eta % 30eko beherapenak egin dizkiete. AP-66 autobidea behin eta berriz erabiltzen duten ibilgailu arinentzako hobarien hobekuntza hori datorren ostiralean, azaroaren 1ean, sartuko da indarrean.

Bidegin teleordainketako gailuak eguneratzea

Arrazoiren batengatik (lapurreta, narriadura, galera, hornitzaile-aldaketa…) Bidegiko bidesariak ordaintzeko gailua aldatu bada, EZINBESTEKOA DA gailu berria zenbakiekin erregistratzea, horrela eguneratu ahal izateko, kobratzeko eta deskontuak aplikatzeko. Gogoratu GUITRANSek izapide hau egin diezazukeela. Kontsultatu hemen: 943-316707, luz. 3 (Enara Urdanpilleta).

FRANTZIA: gutxieneko soldataren igoera 2024/11/01etik aurrera

2024ko azaroaren 1etik aurrera, gutxieneko soldataren zenbatekoa 1.801,80 euro gordin izango da hilean, edo 1.426,30 euro garbi asteko 35 orduko. % 2ko igoera da, joan den urriaren 24ko Journal Officiel de la République Française egunkarian argitaratutako dekretu batean zehazten den bezala.

2024ko azaroaren 1etik aurrera, Lan Kodearen 2211-1 L. artikuluan aipatutako langile-kategorietarako, hazkundeko gutxieneko soldataren zenbatekoa honako baldintza hauetan igoko da:

1. Frantzia kontinentalean, Guadalupe, Guyana, Martinika, Reunion, San Bartolome, San Martin eta San Pedro eta Mikelonen, 11,88 euro orduko.
2. Mayotten, 8,98 euro orduko.
2024ko azaroaren 1etik aurrera, Lanaren Kodearen L. 3231-12 artikuluan aurreikusitako gutxieneko bermearen zenbatekoa 4,22 eurokoa izango da Frantzia kontinentalean, Konstituzioaren 73. artikuluak araututako erkidegoetan, Saint-Barthélemy, Saint -Martín eta San Pedro y Miquelón.

Belateko tunela ostegun arratsaldean irekiko dute berriro, seinaleztapena eta bide-segurtasuna hobetzeko

Une honetan, bikoizte-lanen aurrerapenari esker, Nafarroako trafikoarentzat funtsezkoa den azpiegitura hori modu seguruagoan berriz ere zirkulatzen has daiteke. N-121-A errepidea zirkulaziorako itxita egon den bitartean, tunelean ibilgailuen pasabidea etetea baliatu da gertakariak automatikoki detektatzeko sistema berri bat jartzeko, eta dagoeneko bigarren tuneletik 25 metro zulatuta daude. Hemendik aurrera Belateko tunelean beste mozketa edo itxitura zehatz batzuk egin behar badira obrak egin bitartean, behar bezala jakinaraziko zaie toki-erakundeei eta herritarrei kanal ofizialen bidez, eta zirkulazioa NA-1210 karretatik desbideratuko da.

Errepideko Garraioaren Batzorde Nazionala prest dago gidari profesionalen erretiro aurreratuari buruz hitz egiteko

Errepideko Garraioaren Batzorde Nazionaleko Salgaien Departamentuak, hilaren 18an (ostirala) egindako bileraren ondoren, honako ohar hau igorri zuen: “UGTk eta CCOOk urriaren 28rako sustatutako gidari profesionalen greba-deialdiaren aurrean, horientzako erretiro aurreratua aldarrikatuz, gizarte-eragileekin eta Administrazioarekin berarekin hitz egiteko prest dagoela adierazi nahi du, aldarrikapen hori egin ahal izateko parametroak adieraziz. Hori guztia, garraio-enpresek jasaten dituzten gizarte-kotizazioak Europako altuenak direla ahaztu gabe”.

¿Cómo debe transportarse un contenedor de más de 5,5 Tn desde el punto de vista de la sujeción?

El punto 5.1 de la norma UNE EN 12195-1 establece que los contenedores de carga, como los contenedores ISO, las cajas móviles, etc, cuya masa supere las 5,5 toneladas sólo deben transportarse en vehículos equipados con cierres giratorios (twist locks). En el caso de que estos cierres estén completamente encajados y cerrados en la posición correspondiente, el contenedor estará sujeto de forma adecuada y no se necesitará otra forma de sujeción.. Es preciso un mínimo de cuatro cierres  por cada contenedor transportado (ISO 1161 define las especificaciones sobre el equipamiento de las esquinas de los contenedores ISO de tipo 1).

El Real Decreto 2319/04 indica que un contenedor con placa CSC deberá llevar accionados la totalidad de los anclajes de la base del contenedor con el vehículo.

eCMR sistema errentagarria da eta inbertsio gutxi eskatzen du

eCMR hartzeak inbertsio moderatua dakar, eta inbertsio-itzulera ona. Garraioa kudeatzeko sistema bat edo TMS bat baduzu, teknologikoki erraza da garraioa kontrolatzeko dokumentuen digitalizazioari ekitea. Horrekin ez dugu esan nahi beste erronkarik ez dagoenik, baina zure enpresak badu beharrezko oinarri teknologikoa.

CELek (Espainiako Logistika Zentroa) eta Fildeasek eCMRari buruz egin berri duten ikerketa baten arabera, eCMRa martxan zuten enpresen % 100ek uste zuten ezartzeko ez zela inbertsio handirik egin behar izan kasu bakar batean ere.

Zehazki, eCMRa inplementatu duten enpresen % 57,14k uste zuen beharrezko inbertsioa ertaina izan zela; % 28,57k, berriz, inbertsio txikitzat jo zuen, eta % 14,29k, berriz, ia baliogabetzat. Enpresetako batek ere ez zuen bere inbertsioa alta gisa sailkatu.

Inbertsio-itzulerari (ROI) dagokionez, eCMR ezarrita duten enpresen % 28,57k dagoeneko izan du halakorik. Batez besteko denbora 2 eta 4 urte artekoa da.

eCMRaren 10 inbertsio-itzulkinak
eCMRek Espainian duen ezarpen-mailari buruzko azterlanak eCMRari lotutako 10 payback edo itzulkin biltzen ditu.

1. Administrazio-kostuak murriztea
Dokumentu elektronikoak erabiltzeak papergintzaren eta biltegiratze fisikoaren beharra murrizten du. Horrek dokumentuak inprimatzeko, biltegiratzeko eta kudeatzeko kostu txikiagoak eragiten ditu.

ROI: Azkar itzultzen da kostu operatiboen berehalako murrizketari esker.

2. Eraginkortasun operatiboa handitzea
eCMRak dokumentuak azkarrago prozesatzeko aukera ematen du, eta ERP eta TMS sistemekiko integrazioa errazten du. Gainera, sartutako datuen zehaztasuna hobetzen du.

ROI: Eraginkortasunaren hobekuntza garrantzitsua, denbora eta kostu operatiboak aurreztuz.

3. Trazabilitatea eta ikusgarritasuna hobetzea
eCMRak salgaien trazabilitatea denbora errealean izateko aukera ematen du, eta hornidura-kate osoa ikusteko aukera ematen du. Bidalketen kontrola eta jarraipena hobetzen ditu, galerak eta erroreak murrizten ditu.

ROI: Bezeroaren gogobetetzea hobetzea eta galerak edo erreklamazioak murriztea.

4. Araudia betetzea eta arriskuak murriztea
Mugikortasun Jasangarriaren Legeari edo eFTIri lotutako lege-aldaketekin, eCMR nahitaezkoa izango da. Dokumentu elektronikoak erabiltzea errazten edo eskatzen duten nazioarteko eta tokiko erregulazioak betetzen ditu. Zigorrak eta isunak saihesten ditu eta lege-arriskuak minimizatzen ditu.

ROI: Zehapenetan aurreztea eta finantza-arrisku txikiagoa.

5. Giza akatsak murriztea
Datuak behin bakarrik sartzen dira eta horietako batzuk automatizatu egiten dira. Horrek datuen sarreran akatsak egiteko aukera murrizten du. Errore gutxiago sortzean, gorabehera, atzerapen edo arazo gutxiago daude okerreko datuekin lotutako bidalketekin.

ROI: Akatsak zuzentzearekin lotutako kostuak murriztea eta informazioaren zehaztasuna hobetzea.

6. Iraunkortasuna eta ingurumen-erantzukizuna
Paperaren eta material fisikoen kontsumoa murrizteak jasangarritasun-indizeetan eta karbono-aztarnaren murrizketan eragiten du.

ROI: Ingurumen-inpaktu positibo horiek enpresaren ospea hobetu dezakete eta ingurumenaz jabetzen diren bezeroak erakar ditzakete.

7. Komunikazioa eta lankidetza hobetzea
eCMR erabiltzeak hornikuntza-katean parte hartzen duten alderdi guztien arteko komunikazioa errazten du. Zamaketarien, garraiolarien eta hartzaileen arteko lankidetza eta koordinazioa hobetzen ditu. Horrek itxaronaldiak arintzen ditu eta eraginkortasun orokorra hobetzen du.

ROI: Atzerapenak murriztea eta koordinazio logistikoa hobetzea.

8. Informazioa eskuratzeko eta biltegiratzeko erraztasuna
Dokumentu elektronikoak erraz gorde, sartu eta partekatu daitezke. Informazio historikoa azkar eskuratzeko aukera ematen du, dokumentuak biltegiratzeko behar den espazio fisikoa murrizten du eta alderdi interesdunekin informazio garrantzitsua partekatzeko aukera ematen du.

9. Prozesu logistikoen optimizazioa
eCMR beste kudeaketa-sistema batzuekin integratzeak, hala nola TMSekin, ERPekin, datuak aztertzeko aginte-taulekin edo beste sistema batzuekin, prozesu logistiko osoak optimiza ditzake. Horrek esan nahi du eragina duela ibilbideen plangintzan, entrega-denborak murriztean edo baliabideen erabilera hobetzean.

ROI: Prozesu logistikoak optimizatzea, kostuak aurrezteko eta bezeroarentzako zerbitzua hobetzeko.

10. Etorkizuneko hobekuntzak ezartzeko erraztasuna
Sistema digitalizatuak enpresen eraldaketa digitalean aurrera egiten laguntzen du. Etorkizunean hobekuntza teknologikoak eta prozesuetakoak ezartzeko aukera ematen du. Malgutasun handiagoa eskaintzen du teknologia berrietara egokitzeko eta hornikuntza-katean hobekuntzak egiteko.

ROI: Etorkizuneko aurrezkiak eta merkatuan lehiakortasunari eusteko gaitasuna.

Nondik hasi eCMRen ezarpenarekin?
Laguntza behar baduzu eta digitalizazioari, eCMRei edo TMSei buruz gehiago jakin behar baduzu, Guitransek Igarle Taldearen sektorean lankidetza eta esperientzia du salgaien garraioa hobetzeko horrelako proiektuetarako.

C2A, GUITRANSeko kolaboratzaile berria

C2A, egoitza Bidarten duena, Frantziako Bankuak baimendutako ordainketa-erakunde bat da, eta@Mastercardek babesten ditu ordainketa-txartelak. GUITRANSeko bazkideen eskura jartzen du soluzio bat dena 1ean (3 txartela 1ean): erregai-txartel baten eta banku-txartel baten onena. Txartel bakar batekin, nahi duzuna ordain dezakezu nahi duzun lekuan.

C2A txartelaren ezaugarriak

Ez du finantza-gordailurik edo bermerik behar.
Gastuen erreklamazioen kudeaketa integratua, fakturazio bakarra gure kolaboratzaileen sare osoan.
Gasolio profesionala berreskuratzeko aukera ematen du.
Zerbitzu sorta bat: erregaia, argindarra eta gasa kargatzea, transbordadoreak, eurotunela, aparkaleku zaindua, etab.
Europa osoko gidariaren asegurua, errepidean botata gera ez zaitezen.

C2A txartelaren abantailak

Sinplifikatu zure egunerokotasuna: enpresa-gastuak kudeatzeko tresna oso bat, erraz konfigura daitekeena eta denbora errealean kontrola daitekeena.
Tele-ordainketako soluzioak eta erregai-deskontuak lotutako estazio askotan (Repsol, Bon Àrea, An Energéticos, eta beste asko Europa osoan).
Tokiko taldeak Europako 8 herrialdetan, telefono bidez eskuragarri eguneko 24 orduetan, asteko 7 egunetan.
Informazio gehiago: https://www.c2a-card.com/es /, +33 (0) 5 59852900, Nicolas Ochoa, kontaktu@c2a-card.com