Skip to main content
C/ Portu-Etxe 9-1º, 20018-San Sebastián 943 31 67 07 guitrans@guitrans.eus

MLC ENERGIA, ezagutu zure prezio interesgarriak

Post fijado

Prezioa (BEZik gabe) €/ litro MLC diesel Quality Gipuzkoako MLC estazioetan

2025/01/18ko 00:00etatik aurrera:

  • Urnieta: 1,137 €/ litroko
  • Elgoibar: 1,137 €/ litroko.

Fundación GUITRANS Fundazioaren eta MLC ENERGÍAren artean duela gutxi sinatutako lankidetza-hitzarmenaren arabera, GUITRANSeko bazkideek prezio lehiakorra jaso ahal izango dute beren gasolina-zerbitzuguneetako hornigaietan.

Gaur egun, MLC ENERGIAK hiru zerbitzugune operatibo ditu Gipuzkoan, zehazki, Irunen, Elgoibarren eta Urnietan. Azken hori abuztuaren 30ean inauguratu zen, ostiralean, MLC ENERGÍAREN zerbitzugunerik handiena eta gaitasun operatibo handiena duena. Esteka honetan, azpiegitura berri honek garraio-profesionalei eskainiko dizkien ezaugarri eta zerbitzu nagusien laburpen xehatua ikus dezakezu.

Kokapen estrategiko hori kontu handiz aukeratu du MLC ENERGIAK nazioarteko garraio-ibilbideei erantzuteko, batez ere Irundik barrena Frantziara sartzen diren garraiolarientzat.

MLC ENERGIA estazio sarea EAEn eta Nafarroan

Urnieta
Bo kalea. Ergoyen, 210 (irteerak 160 eta 162 A-15 autobidean)
Urnieta (Gipuzkoa)

Elgoibar
Aiastia Harana kalea, 907, 20870, SS,
Elgoibar (Gipuzkoa)

Irun
Egin ezazu Sarea kalea, 3, 20305
Irun (Gipuzkoa)

Gorbea
Urartea kalea, 23, 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba)

Burutain
N-121-A, 17, 380, 31798 KP
Burutain (Nafarroa)

Altzuza
Agoitz hiribidea, 31486
Egues (Nafarroa)

Esteka honetan, MLC ENERGIAKO estazioen zerrenda osoa ikus dezakezu, haien kokapenaren eta horietako bakoitzean eskaintzen diren zerbitzuen xehetasunekin.

 

Akordioari buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, jarri harremanetan Ordainketa Txartelen Sailarekin 943-316707, ex. 3 (Enara Urdanpilleta).

 

Gasolioaren batez besteko prezioa ABENDUA 2024: Garraioaren prezioa NAHITAEZ eguneratzeko formulak dituen kalkulagailua

Post fijado

2024ko ABENDUAN, Trantsizio Ekologikorako eta Erronka Demografikorako Ministerioak 2024/01/14an argitaratutako automobilgintzako gasolioaren batez besteko prezioa litroko 1,4363  eurokoa izan da (BEZa barne), 2021eko martxoan baino % 21,33 gehiago.

Eguneratzeko formulak

2023ko uztailaren 1etik aurrera, honako koefiziente hauek aplikatzen dira:

  • 20 tonatik gorako ibilgailuetan 0,3 koefizienteaz biderkatzen da,
  • 3,5 eta 20 tona arteko ibilgailuetan, 0,2 koefizienteaz biderkatzen da.
  • eta 3,5 tonarainoko ibilgailuetan, 0,1 koefizienteaz.

Esteka honetan ikus dezakezu gasolioaren hileko prezioaren bilakaera 2021eko martxotik 2024ko abenduara. Era berean, ondoren zehazten diren formulen arabera, fakturan gehitu beharreko kopuruak kalkula ditzake, gasolioaren prezioak izandako igoeraren arabera.

PREZIOEN NAHITAEZKO EGUNERATZE AUTOMATIKORAKO FORMULAK, ERREGAIEN PREZIOAREN IGOEREN ARABERA (Sakatu hemen)

Gasolioaren prezioak gora egiten badu kontratua egiten den egunaren eta garraioa egiten den unearen artean, garraioaren prezioak honako formula hauek izango ditu:

BGM = 20 Tn duten ibilgailuak, obretakoak izan ezik:>
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,3/100

BGMa duten ibilgailuak> (3,5 Tn) eta TAG_OPEN (20 Tn), obretakoak izan ezik: <
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,2/100

3,5 tonako BGMa >duten obretako ibilgailuak:
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,2/100

3,5 Tn BGMdun ibilgailuak<:
Fakturan gehitu beharreko zenbatekoa = gasolioaren igoeraren %a x garraioaren prezioa x 0,1/100

(2023ko ekainaren 30ean, 2022ko abenduaren 28ko BOEn argitaratutako 20/22 Errege Lege Dekretuaren 41. artikuluan ezarritakoaren arabera, aurreko koefizienteak aplikatzeari utzi zitzaion).

Berrikuspen-klausula aplikatzeko baldintzak, 2022/03/02an 3/2022 Errege Lege Dekretua (2022/03/02ko BOE) eta 2022/11/LED (2022/06/26ko BOE) indarrean jarri ondoren.

  • Prezioa % 5 aldatzen denean (idatziz muga txikiagoa ezartzen denean izan ezik), MITMAk ezarritako formulak aplikatuko dira garraio-prezioan jasanarazteko.
  • Fakturan banakatuta jaso beharko da, salbu eta kontratuak doikuntza islatzeko beste modu bat jasotzen badu.
  • Garraio jarraituko kontratuetan hiru hilean behin aplikatuko dira automatikoki, aldizkakotasun txikiagoa hitzartzen denean izan ezik.
  • Ez da onartzen kontrako itunik.
  • Garraio jarraituko kontratuak dituzten enpresek, 2022/03/02an bertan xedatutakoa eguneratzeko edo aldizkakotasuna izateko beste formularen bat duten kontratuak badituzte, 6 hilabete izango dituzte horiek egokitzeko.
  • Formula hori ez duten eta 2022/03/02an indarrean dauden garraio jarraituko kontratuen kasuan, nahitaezkoa izango da garraioaren prezioa berrikustea ondorengo garraioetan erregaiaren prezioa aldatzeagatik (lehen xedapen iragankorra).
  • Erregai alternatiboak erabiltzen dituzten garraio-kontratuek formulak erabili ahal izango dituzte beren formula espezifikoak onartzen direnean.
  • 11/2022 Legegintzako Errege Dekretuak ezohiko aldi baterako neurri bat aurreikusten du bidalketa bakarreko zerbitzuetarako, berehala exekutatzekoak, eta horietan garraioa egiteko beharrezkoa den erregaiaren kostua banakatuta jaso beharko da. Erregaiaren kostua zehazteko, automobilgintzako gasolioaren asteko batez besteko prezioa hartuko da erreferentziatzat, Europar Batasuneko Oil Bulletin-en Espainiarako jasotzen den zerga eta guzti. Betebehar hori bidalketa bakarra xede duten garraio-kontratuetan baino ez da aplikatuko.

Gasolioaren prezioen aldakuntza-indizea Espainian

Gasolioaren prezioen aldakuntza-indizea, Oil Bulletin-en arabera, Espainian

ARAUDI ERREGULATZAILEA:

  • FOM/2184/2008 Agindua, uztailaren 23koa, salgaien errepideko garraioak kontratatzeko baldintza orokorrak ezartzen dituena. Prezioak eguneratzeko klausula. EAO (08/07/25).
  • 15/2009 Legea, salgaien errepide-garraiorako kontratuari buruzkoa. EAO (12/11/09).
  • 3/2022 Errege Lege Dekretua, martxoaren 1ekoa, salgaien errepideko garraioaren iraunkortasuna eta kate logistikoaren funtzionamendua hobetzeko neurriei buruzkoa, eta 2020ko uztailaren 15eko 2020/1057 (EB) Zuzentarauaren transposizioa egiten duena. Zuzentarau horren bidez, 96/71/EE Zuzentarauari eta 2014/67/EB Zuzentarauari buruzko arau espezifikoak ezartzen dira, errepideko garraioaren sektoreko gidarien joan-etorrietarako, bai eta obra-kontratu publikoetako prezioak berrikusteko salbuespenezko neurriak ere. EAO, 02/03/2022.
  • 11/2022 Errege Lege Dekretua, ekainaren 25ekoa, Ukrainako gerraren ondorio ekonomiko eta sozialei erantzuteko, kalteberatasun sozial eta ekonomikoko egoerei aurre egiteko eta La Palma uhartearen ekonomia eta gizartea berreskuratzeko zenbait neurri hartu eta luzatzen dituena.

Segurtasuneko kontseilariaren titulua lortu eta berritzeko azterketak: gainditu dutenen behin-behineko zerrenda eta erreklamazioa egiteko epea argitaratuta

Post fijado

Eusko Jaurlaritzako Garraio Sailaren web orrian argitaratu dira joan den azaroaren 28an Segurtasuneko kontseilariek egindako azterketak gainditu dituztenen behin-behineko zerrendak. Erreklamazioa egiteko epea abenduaren 11n hasten da, eta urtarrilaren 7ra arte iraungo du, eta mezu elektroniko bat bidaltzen du sanciones2-trans@euskadi.eus helbidera. Hurrengo estekan, lortzeko eta berritzeko gainditu dutenen zerrendak ikus ditzakezu.

Autonomoen kuota 2025, zenbat ordaintzen da?

Post fijado

Autonomoen kuotak aldatu egin dira 2025ean, urte honetarako aplikatu beharreko oinarriak eta kuotak kotizazio-sistema berria diru-sarrera errealen arabera, Sistema hori 2023ko urtarrilean hasi zen eta 13/2022 Errege Lege Dekretua, uztailaren 26koa, bitartez arautzen da.. Urtarrilaren 1ean kotizazio-oinarri batzuk aldatu egin dira 2025ean indarrean jarriko den oinarri-taula berriaren arabera. Autonomoek kopuru bera ordaintzen jarraitu ahal izango dute, baina Gizarte Segurantzak gero egingo duen erregularizazioan beren kotizazioa taula berri horien arabera doituko dela jakinda. 2025ean pixka bat murrizten da beheko tarteetako autonomoen kuota, erdiko tarteetakoa mantendu egiten da eta goiko tarteetan dauden autonomoena handitu.

Autonomoen kotizazio-sistema, benetako diru-sarreren arabera

Autonomoen kotizazio-sistema 3 urtez (2023 eta 2025 artean) hedatzen ari den kuoten eredu progresibo bat da. Bertan, diru-sarrera gutxien dituzten autonomoek kuota jaisten dute, eta gehien irabazten dutenek, berriz, gora egiten dute. Sistema horrek 15 kotizazio-tarte ezartzen ditu, eta horietan autonomo bakoitza diru-sarreren aurreikuspenaren arabera kokatu behar da.

Lehenengo tarteek kuota jaisten dute aurreko gutxieneko oinarriarekin alderatuta, baina tarterik altuenetan igo egiten da.

Sistema berriak hileko kuota hauek ezartzen ditu:

  • 2025. urtea: 200 euroko gutxieneko kuota eta 590 euroko gehieneko kuota*.

* Kuota horiek erreferentzia-esparru gisa erabiltzen dugun tarte bakoitzaren barruko gutxieneko kotizazio-oinarriari dagozkio.

Autonomo bakoitzaren kuota kalkulatzeko, gutxieneko kotizazio-oinarriaren eta gehieneko kotizazio-tartearen artean aukeratzen duen kotizazio-oinarriari % 31,20ko kotizazio-tasa aplikatuko zaio.

Zein da autonomoen gutxieneko kuota 2025ean? 2025eko autonomoen taula kontuan hartuta, langile autonomoa mugitzen den diru-sarreren tartearen araberakoa izango da 2025eko autonomoen gutxieneko hileko kuota. 670 eurora iristen ez bada, gutxieneko kuota 200eurokoa izango da, 653,59 euroko gutxieneko kotizazio-oinarrirako.

2025erako, hau da taula:

1.- Errendimenduen eta kotizazio-oinarrien taula 2025. Taula murriztua
2.- Errendimenduen eta kotizazio-oinarrien taula 2025. Taula orokorra

 
Etekin garbien tarteak 2025.
Euroak/hileko
Oinarri minimoa
Euroak/hileko
Gehienezko oinarria.
Euroak/hileko
1 tartea <= 670 653,59 718,94
2 tartea > 670 eta <= 900 718,95 900
3 tartea > 900 eta <1.166,70 849,67 1.166,70
 
Etekin garbien tarteak 2025.
Euroak/hileko
Gutxieneko oinarria
Euroak/hileko
Gehienezko oinarria.
Euroak/hileko
1 tartea >= 1.166,70 eta <=1.300 950,98 1.300
2 tartea > 1.300 eta <= 1.500 960,78 1.500
3 tartea > 1.500 eta <= 1.700 960,78 1.700
4 tartea > 1.700 eta <= 1.850 1.143,79 1.850
5 tartea > 1.850 eta <= 2.030 1.209,15 2.030
6 tartea > 2.030 eta <= 2.330 1.257,51 2.330
7 tartea > 2.330 eta <= 2.760 1.304,63 2.760
8 tartea > 2.760 eta <= 3.190 1.356,21 3.190
9 tartea > 3.190 eta <= 3.620 1.407,79 3.620
10 tartea > 3.620 eta <= 4.050 1.459,37 4.050
11 tartea > 4.050 eta <= 6.000 1.732,03 4.918,75
12 tartea > 6.000 1.732,03 4.918,75

2025ean ordaindu beharreko kuotaren aldaketa 2024arekiko

Gutxien fakturatzen duten autonomoentzako kuotak jaitsi egin dira (1-3 tartea). Hala ere, taula orokorreko 4. tartetik aurrera, hileko kuotak igo egiten zaizkie tartearen gutxieneko kotizazio-oinarria aukeratzen duten autonomoei. Doikuntzak honako hauek dira:

4. tartea (1.700 eta 1.850 euro arteko etekinak): kuota gehi hileko 22,68 euro.
5. tartea (1.850 eta 2.030 euro arteko etekinak): 37,57 euroko igoera hilean.
6. tartea (2.030 eta 2.330 euro arteko etekinak): hilean 52,45 euroko gehikuntza.
7. tartea (2.330 eta 2.760 euro arteko etekinak): 67,22 euroko gehikuntza hilean.
8. tartea (2.760 eta 3.190 euro arteko etekinak): hileko 71,76 euroko gehikuntza.
9. tartea (3.190 eta 3.620 euro arteko etekinak): 76,31 euroko gehikuntza hilean.
10. tartea (3.620 eta 4.050 euro arteko etekinak): 80,85 euroko gehikuntza hilean.
11. tartea (4.050 eta 6.000 euro arteko etekinak): 74,82 euroko igoera hilean.
12. tartea (6.000 eurotik gorako etekinak): hileko 47,87 euroko gehikuntza.

Nola kalkulatzen da ordaindu beharreko hileko kuota?

2025. urterako, taula orokorraren barruan, gutxieneko kotizazio-oinarria hilean 950,98 eurokoa da, eta gehienekoa hilean 4.918,75 eurokoa. Urteko zenbatekoan aurreikusitako etekinak lanbide arteko gutxieneko soldata baino txikiagoak badira, kotizazio-oinarria aukeratu ahal izango da taula murriztu baten barruan, eta gutxieneko oinarria 653,59 euro izango da.

Kuota kalkulatzeko kotizazio-oinarriari aplikatzen zaion ehunekoa (kotizazio-tasa) honela banakatzen da:

  • % 28,30 gertakari arruntengatik. Kotizazio honek lan egin ezin duzunean bermatzen dizu, istripu baten edo lanetik kanpoko gaixotasun baten ondorioz.
  • % 1,3 gertakari profesionalengatik. Kotizazio honek lan-istripuen edo lanbide-gaixotasunen kasuan estaltzen zaitu.
  • % 0,9 jarduera uzteagatik. Zure jarduera behin betiko amaitzen bada, estali egingo zaitu.
  • % 0,1 lanbide-heziketaren arabera. Lan-merkatuan sartzea errazten duen prestakuntzara bideratutako kotizazioa.
  • % 0,6 belaunaldien arteko ekitate-mekanismoagatik (MEI): Kotizazio horren helburua belaunaldien arteko oreka eta Gizarte Segurantzaren sistemaren iraunkortasuna mantentzea da.

Kuota kalkulatzeko kalkulagailua (simulagailua).

Martxoaren 31ra arte, Salgai Arriskutsuen Segurtasuneko sailburuaren 2024. urteko txostena aurkezteko.

Post fijado

Salgai arriskutsuak errepidez, trenbidez edo bide nabigagarriz garraiatzen dituzten enpresek, garraiolari autonomoak barne, edo garraio horri lotutako zamalanen erantzule direnek, garraiatzeko moduaren eta garraiatutako salgaien arabera, gutxienez segurtasun-sailburu bat izendatu beharko dute, jarduera horiei lotutako pertsonentzat, ondasunentzat edo ingurumenarentzat arriskuak prebenitzen laguntzeko. Gainera. ADRk, 2019ko bertsio zuzenduan, berritasun gisa ezarri zuen salgai arriskutsuak igortzen zituzten enpresek ere errepideko garraiorako segurtasun-sailburu izendatu behar zutela 2023ko urtarrilaren 1etik aurrera.

Segurtasun-aholkulariek urtero txosten bat idatzi beharko dute, enpresari zuzendua, atxikita dauden enpresaren salgai arriskutsuak garraiatzeko jarduerei buruz. Txosten horren gutxieneko edukia Sustapen Ministerioaren FOM/606/2018 Aginduan (BOE, 2018/06/06) eta TMA/1078/2022 Aginduan, urriaren 28koan, FOM/606/2018 Agindua aldatzen duenean (BOE, 2022/11/12). Enpresak txostenak aurkezteko epea urtarrilaren 1ean hasten da, eta jardueraren hurrengo urteko martxoaren 31n amaitzen.

Txosten hori enpresako segurtasun-sailburuak idatzi beharko du, eta bide telematikoz bidali, Ministerioak horretarako berariaz garatutako aplikazio informatikoa erabiliz, eta txostena aurkezten duen enpresaren edo segurtasun-sailburuaren izenean emandako ziurtagiri elektronikoa izan beharko du. Garraio eta Mugikortasun Jasangarriaren Ministerioaren aplikazio bat erabiltzen ari den arren, urteko txostenak enpresaren egoitza soziala dagoen autonomia-erkidegoak jaso eta administratuko ditu. Segurtasun-aholkularien txostenak bidaltzeko aplikazioa.

Aplikazio hori erabiltzen hasteko, beharrezkoa da enpresaren egoitza soziala kokatuta dagoen autonomia-erkidegoak (Eusko Jaurlaritzako Garraio Plangintzaren Zuzendaritza, EAEn badago) erabiltzaile-kode bat eta pasahitz bat dituen identifikazio-gako bat ematea interesdunari.

EAEn bide horretatik jasotako jardueraren urteko zatiak bakarrik onartzen dira. Aurreko urteetan emandako gakoak baliagarriak dira urte honetarako eta hurrengoetarako; beraz, ez dago berririk eskatu beharrik, enpresaren IFZn aldaketaren bat egon ezean.

Bidalitako txostenaren kopia gorde beharko da 5 urtez.

Txostenean txostenaren xede diren lantoki guztien kokapen-datuak adierazi behar dira, hau da, ADRren arabera ibilgailuak panel laranjaz seinaleztatuta egon behar duten eragiketak egiten diren lantokienak (1.1.3.6 baino kopuru handiagoak).

Urteko txostena bidaltzean zalantzak edo gorabeherak izateko helbide elektronikoa: informe eanual@transportes.gob.es

Kanpoko Segurtasuneko Kontseilari Zerbitzua GUITRANSeko enpresa elkartuentzat
Merkantzia arriskutsuen zamalanei eta garraioari buruzko jardueraren barruan, enpresek nahitaez eduki behar dute segurtasun-aholkularia, tamaina edozein dela ere, garraiolari autonomoen eta bidaltzaileen kasuan bezala. GUITRANSek eskaintzen du zerbitzu hori, ZAUDERA enpresarekin sinatutako lankidetza-hitzarmenari esker. Akordioak beharrezko urteko txostena idaztea jasotzen du, baita beste alderdi batzuk ere, hala nola aholkularitza, istripu-parteak, hala badagokio, eta prestazio horrekin lotutako hainbat ekintza.

GASOLIO PROFESIONALA: KAR eredua aurkezteko azken egunak, 2024an egindako kilometroekin

Post fijado

Gasolio Profesionalaren Onuradunen Erroldan 2024an inskribatuta dauden edo egon diren garraiolari guztiek urte horretako urtarrilaren 1etik abenduaren 31ra bitartean egindako kilometro-kopurua justifikatu beharko dute beren titulartasunean erroldatutako ibilgailu bakoitzeko. Adierazpen hori KAR eredua betez egiten da.

Ibilgailuak aitorpenaren xede den urte natural osoan onuradun desberdinenak izan badira, aitorpen hori onuradun bakoitzarentzat bakarrik egin beharko da, deklarazioaren urte natural horretan titulartasuna benetan izan duen aldiari dagokionez.

Informazio gehiago: Gestio Departamentua (Santi-Ainhoa-Natalia, 943-316707, 4).

Zirkulazio-murrizketak: urtarrilak 9tik 19ra, biak barne.

Post fijado

Esteka honetan, EAEko, Nafarroako, Kataluniako, Espainiako, Frantziako eta Alemaniako zirkulazio-murrizketak ikus ditzakezu

GARRAIO BEREZIETARAKO edo SALGAI ARRISKUTSUETARAKO murrizketek eragindako ibilgailuei ere SALGAI MOTA GUZTIETARAKO murrizketek eragiten dietela gogorarazten da.

Zirkulazio-murrizketak Euskadin, Nafarroan, Katalunian, Espainian, Frantzian eta Alemanian, urtarrilak 9tik 19ra, biak barne.

 

Garraio-baimenak berritzea 2025ean: ADI, sinadura digitalak indarrean egon behar du

Post fijado

Zure NAN/IFKa 1ean amaitzen bada, 2025eko URTARRILEAN ikus-onestea dagokio.

Bi urtean behin bezala, zerbitzu publikoko garraio-baimenaren titularrek 2025ean izapidetu behar dute baimen hori berritzea, eta horretarako organo eskudunaren aurrean egiaztatu behar dute baimena emateko eskatzen diren baldintzak betetzen dituztela. Bisatua dagokion hilabetearen barruan eskatu behar da, NANa edo IFKa amaitzean, eta Administrazioak baliozkotu egiten du baimenaren titularrak behar bezala jarraitzen duela. Sinadura digitalari dagokionez, indarrean egon behar du. Sinadura digital ezagunenak IZENPE, NAN digitala eta Diruaren eta Zerga-zigiluaren Fabrika Nazionalak jaulkitakoa dira. B@KQ baliogabea da.

Gogorarazten da, 1055/2020 (EB) Erregelamenduan xedatutakoaren arabera, nazioarteko garraioa egiten duten 2,5 eta 3,5 tona arteko BGMko ibilgailuen titularrek gaitasun profesionalaren baldintza betetzen dutela eta 2019ko otsailaren 21etik indarrean dagoen 70/2019 Errege Dekretuan ezarritako funtzioak betetzen dituen kudeatzaile bat izan beharko dutela.

Elkarteak dagokion informazio-zirkularra bidaliko du unean-unean, izapidea egiteko eskatutako dokumentazioarekin batera. Elkarteak garraio-baimenak berritzeko izapideak egitea nahi izanez gero, aldez aurretik ordezkaritza korporatiboa berritu beharko du 001-K ereduaren bidez. Kontuan hartu beharreko beste alderdi garrantzitsu bat da ziurtagiri digitalak indarrean egon beharko duela berritzeko eskaera aurkezten den unean.

Formatu fisikoko garraio-baimenak desagertu egin dira.
MITMSen Garraio Enpresen eta Jardueren Erregistro Publikoan kontsulta ditzakezu baimen berrituak.

Informazio gehiago: Gestio Departamentua, 943-316707, luz. 4.

Sistemas de Torre de Control: gestión centralizada de incidencias de transporte


El software de Torre de Control de transporte es una solución tecnológica que actúa como un centro de mando que permite a las empresas monitorizar en tiempo real los envíos, identificar incidentes, recibir avisos y tomar decisiones en consecuencia. Gracias a que se integran con los dispositivos de abordo y otras aplicaciones sabrás en todo lo momento lo que pasa en los viajes.

El software de Torre de Control de transporte es una solución tecnológica que centraliza la información operativa, incidencias y avisos de todo el servicio de transporte. Actúa como un centro de mando que permite a las empresas monitorizar en tiempo real los envíos, identificar incidentes y tomar decisiones en consecuencia.

Aunque pueden ser softwares independientes, habitualmente forman parte de otros sistemas de gestión como los TMS para una mejor operativa y centralización de la información. En el caso de ser externos es muy recomendable que estén integrados con un TMS o ERP de gestión.

La Torre de Control se puede alimentar de sistemas de abordo como los datos del tacógrafo, GPS, sistemas de control de temperatura, aplicaciones de movilidad, básculas, peajes electrónicos, además del propio TMS, sistemas de gestión de almacén SGA, ERP u otros. La visión de los viajes desde la central es total. Desde la aplicación recibirás avisos en tiempo real u obtener informes entre otras funcionalidades.

Gestión de avisos e incidencias en transporte y logística

En general, simplifica la gestión de momentos críticos. Gracias a la capacidad de recibir alertas automáticas y de clasificar los problemas según su nivel de prioridad, el software ayuda a gestionar incidencias de manera más rápida y eficiente. Retrasos en las entregas, problemas en la documentación, problemas con el control de temperatura de la carga, avisos de descansos obligatorios de los conductores, accidentes, averías… cada incidente puede ser resuelto con mayor agilidad.

Sistemas de gestión de transporte TMS con Torre de Control

Los sistemas integrales que incluyen Torre de Control de forma nativa en el TMS simplifican el uso, la instalación y el mantenimiento. Además, suelen ser más económicos al no tener que pagar licencias y cuotas por separado.

Guitrans colabora con Grupo Igarle para este tipo de soluciones y proyectos destinados a la mejora tecnológica del transporte de mercancías. Grupo Igarle es una empresa de ingeniería de software y consultoría tecnológica con más de 30 de experiencia en el sector del transporte y la logística, entre otros sectores. En la actualidad fabrica y distribuye dos TMSs distintos. RoadTech es uno de ellos. Este TMS es una solución muy completa que da una respuesta global a los problemas y casuísticas de las empresas de transporte. Entre las funcionalidades de RoadTech podrás encontrar la Torre de Control para transporte.

El software TMS con Torre de Control es una herramienta esencial para cualquier empresa que quiera mejorar su competitividad en el sector de transporte y logística. Su capacidad para centralizar datos, gestionar incidencias y optimizar operaciones no solo mejora la eficiencia, sino que también asegura una mejor experiencia para los clientes.

Garraioko ordainketa-epeek okerrera egiten jarraitzen dute

Urrian ordaintzeko epeak 69 egunekoak izan ziren, batez beste. 2024ko lehen seihilekoan garraiolariei ordaintzeko epeak hainbat hilabetez mantendu edo murriztu ondoren, azken hilabeteetan joera hori alderantzikatu egin da, errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren eta ordainketen behatoki iraunkorretik ateratako datuen arabera. Behatoki hori FENADISMER egiten ari da 2012ko uztailetik, eta gure sektoreko ordainketa-moduen eta epeen bilakaera hilero ezagutzea du helburu.

Hilabete horretan, berankortasunari buruzko legeria betetzen ez duten enpresa kargatzaile eta bitartekarien kopuruak 10 puntu egin du gora, eta guztizkoaren % 60ra iritsi da. Hala ere, kasuen % 72an gehiegizko ordainketa-epeak arinak izan ziren, hau da, 60 eta 90 egun artekoak. Hala ere, kontrako aldean oraindik ere enpresa ez-betetzaileen % 8k 120 egun ordaintzen ditu. Garraio-zerbitzuak ordaintzeko gehien erabiltzen diren ordainbideei dagokienez, ordena horretan jarraitzen dute transferentziak ( % 68), konfirmingak ( % 26), ordaindukoak ( % 6) eta txekeak (< % 1).

2023an, urteko batez bestekoa 69 egunekoa izan zen; 2022an, 74 egunekoa, eta 2021ean, 83 egunekoa. Urte horretan, errepideko garraioaren sektoreko berankortasunaren arloko zehapen-araubidea onartu zen, eta horrek ordainketa-epeak ia % 20 murrizten lagundu du bi urte horietan.

Martxoaren 27an egingo da Aecoc Garraioaren 24. Foro Nazionala


Ekitaldi hori Madrilen izango da, Goya Multiespacio antzokian (C. Sepulveda, 3-5 Madril, 28011). Bertan, Ibilgailuen Erregelamendu Orokorraren aldaketa aztertuko da, eragiketa jakin batzuetan masak eta dimentsioak handitzea ahalbidetzen duena, bai eta eraldaketa digitala ere, sektorearen erronka nagusietako bat izaten jarraitzen duena. Sektorearen topagune izan nahi duen eta garraiolariak, zamaketariak, elkarteak, erakundeak eta administrazio publikoak biltzen dituen foro hau 9: 00etan hasi eta 17:00etan amaituko da. Inskripzioak kostu bat izango du (otsailaren 27tik aurrera irekitako inskripzioak). Bertaratu nahi duten garraiolariek aldez aurretik izena eman beharko dute, Ekitaldien Departamentuarekin harremanetan jarriz. Telefonoa: 932523900. Emaila: eventos@aecoc.es. Inskripzioak.

Adierazle ekonomikoak

2025eko URTARRILEAN Garraio eta Mugikortasun Iraunkorreko Ministerioak argitaratutako datuekin eta 2025/01/01ean eguneratutakoekin, Gipuzkoan zerbitzu publikoko 1.189 garraio-enpresa gutxiago daude 2008ko urtarrilean baino. Estatuan 27.789 enpresa gutxiago.

Langabezia-tasa, 2024ko bigarren hiruhilekoan, % 6,75ekoa da Gipuzkoan, % 7,5ekoa Euskadin eta % 11,27koa Estatuan, INEren Biztanleria Aktiboaren Inkestaren datuen arabera.

Gasolioaren batez besteko prezioa 2025eko URTARRILA
1,4363 euro/litroko
TBOaren zerga-tasa (Tasa Berezi Orokorra)
0,307 euro/l.
ETBren (Estatuko Tasa Berezia) zerga-tasa 2019/01/01etik aurrera
0,072 euro/l.
Gasolio profesionalaren itzulketa 2019/01/01etik
49 euro/1.000 l.
Gipuzkoako garraio-enpresen kopurua – ZP
1.727
MDP baimenen kopurua Gipuzkoan – ZP
5.883
MDL baimenen kopurua Gipuzkoan – ZP
961
Zerbitzu publikoko garraio-enpresen kopuruaren aldea 2008/01/01etik Gipuzkoan
 -1.189
Zerbitzu publikoko garraio-enpresen kopuruaren aldea 2008/01/01etik
– 27.789
BAI (Biztanleria aktiboaren inkesta) langabezia-tasa 2024ko 2. hiruhilekoa – Gipuzkoa
6,75%
BAI (Biztanleria aktiboaren inkesta) langabezia-tasa 2024ko 2. hiruhilekoa – Estatua
11,27%
Gizarte Segurantzako batez besteko afiliazioa garraioaren eta biltegiratzearen sektorean, 2022ko ekaina – Erregimen Orokorra (Gipuzkoa)
10.727
Gizarte Segurantzako batez besteko afiliazioa garraioaren eta biltegiratzearen sektorean, 2022ko ekainean – Erregimen Autonomoa (Gipuzkoa)
3.269
KPI 2024
EAE
Gipuzkoa Estatua
3,6% 3,7% 2,8%

Teknologia Garbien Euskal Zerrenda eguneratzea

Garbien Euskal Zerrenda (LVTE), Ihobek, EEEk eta SPRIk sustatua, garapen iraunkorra bultzatzeko eta euskal ingurumen-politikaren aplikazioa errazteko tresna fiskala da, transferentzia teknologikoaren eta ingurumen-jarduera hobea duten ekipoen ezarpenaren bidez. Ekipo horiek eskuratzeak berekin dakar ekipoaren inbertsio-kostuaren % 30eko kenkari fiskala aplikatzea Sozietateen gaineko Zergaren kuotaren gainean.

2024ko abenduaren 26an argitaratu zen Industria, Trantsizio Energetiko eta Jasangarritasuneko sailburuaren 2024ko azaroaren 26ko Agindua, zerrenda hori eguneratzen duena. Zerrenda horrek onura fiskalak dakartza bertan sartutako ekipoak erosterakoan. Agindu horretan, zerrendan dauden ekipoak hautatzeko erabilitako irizpideak deskribatzen dira, bai eta horietako bakoitzaren deskribapen xehatua, ingurumen-onurak eta zein industria-sektoretan aplikatu behar diren ere.

Teknologia Garbien Euskal Zerrendak 92 ekipo ditu gaur egun. Zerrenda hori esteka honetan kontsulta dezakezu.

GIPUZKOA: 2025eko atxikipen tasak

Oro har, atxikipenaren zenbatekoa oinarriari dagokion atxikipen-tasa aplikatzearen emaitza izango da. Ordaintzen den zenbateko osoa izango da atxikipen-oinarria.

Atxikipen-motak eta aplikatu beharreko konturako diru-sarrerak (atxikipen-taulak eta abar), horiek kalkulatzeko arauak edo hainbat adibide ezagutzeko:

Lan-errendimenduak

2025ean oro har aplikatu beharreko atxikipenen taula.
Aplikatu beharreko atxikipena zehazteko arau orokorrak.
Desgaitasuna duten langile aktiboei 2025ean aplikatu beharreko atxikipenak.
Atxikipen-ehunekoa kalkulatzeko adibideak (adibide orokorra eta desgaitasuna duten langileen adibidea).
Kapital higigarriaren etekinak

Orokorra: % 19
Altxorraren Letrak: % 0
Irudi-eskubidea ustiatzeko eskubidearen lagapena: % 24
Jabetza intelektuala, zergaduna egilea ez denean: % 15.
Kapital higiezinaren etekinak

Higiezinen errentamendua eta azpierrentamendua: % 19
Ondare-irabaziak (inbertsio-funtsak eta sariak)

Orokorra eta sariak: % 19
Inbertsio funtsak: % 19
Harpidetza-eskubideak: % 19
Jarduera profesionalak

Orokorra: % 15
Lanbide-jarduera hasten dutenentzat (atxikipena hasiera-urtean eta hurrengo bietan): % 7
Beste kasu berezi batzuk: % 7
* Kasu bereziak:

Udal-biltzaileak.
Kanpoko laguntzaileen zerbitzuak erabiltzen dituzten aseguru-bitartekariak.
“Sociedad Estatal Loterías y Apuestas del Estado” sozietatearen ordezkari komertzialak.
Zergadunak:
KESeko 851., 852., 853., 861., 862., 864. eta 869. epigrafeetako jarduerak egiten dituztenak. EJZko 2. maila.
Europako Erkidegoko 01, 02, 03 eta 05 taldeetako jarduerak egiten dituztenak. EJZren 3.a.
Edo jarduera horren kontraprestazioa, bere izaeragatik, besteren kontura egingo balitz, arte eszenikoen, ikus-entzunezkoen eta musikalen jarduera garatzen duten artisten lan-harreman bereziaren aplikazio-eremuan sartuko litzateke, bai eta jarduera hori garatzeko beharrezkoak diren jarduera tekniko edo lagungarriak egiten dituzten pertsonen lan-harreman bereziaren barruan ere, betiere, aurretik aurreikusitako edozein kasutan, jarduera horien multzoaren errendimendu osoen bolumena aurreko ekitaldian:
15.000 eurotik beherakoa bada, eta gainera
Zergadunak jarduera ekonomikoen eta lanaren etekin osoen baturaren % 75 baino gehiago ordezkatzen du.
Errenta-iturri gisa duen kalifikazioa alde batera utzita

Jabetza intelektuala:

Orokorra: % 15
Artikulu honetan aurreikusitako tasa murriztua aplikatu behar denean. Erregelamenduaren 99.1.c) eta 108.1 artikuluak: % 7
Hainbat urtetan sortuko diren egile-eskubideen lagapenaren konturako aurrerakinak: % 7
Beste jarduera ekonomiko batzuk

Nekazaritza- eta abeltzaintza-jarduerak oro har: % 2
Txerriak gizentzeko eta hegazti-hazkuntzarako jarduerak: % 1
Basogintzako jarduerak: % 2
Estimazio objektiboko enpresa-jarduera jakin batzuk: % 1
Irudi-eskubidearen lagapena: % 24
Gainerako kontzeptuak ( 93 2. b) Erregelamendua): % 19

Eurotunela: gaueko zerbitzua aldi baterako etetea urtarrilaren 25etik 26ra

Frantziako eta Erresuma Batuko agintariekin segurtasun binazionaleko ariketa bat aurreikusi da 2025eko urtarrilaren 25etik 26rako gauean.

Karga-garraioko zerbitzuaren azken eta lehen irteerei dagozkien ordutegiak honako hauek dira:

Karga-transbordadorearen azken irteera larunbat gauean izango da:

► Folkestonerena: 22:22an.
► Calaisetik: 23:20ean.

Karga-transbordadorearen lehenengo irteera igande goizean izango da:

► Folkestonetik: 05:14an.
► Calaisetik: 06:16an.